Vergadertafel

Werken bij Elatro

Wij zijn een in Apple gespecialiseerd automatiseringsbureau maar werken ook met Linux, Windows en Microsoft365 omgevingen. Onze klantenkring bestaat uit huisartsenpraktijken door geheel Nederland.
Ter uitbreiding van onze dienstverlening zoeken wij  enthousiaste collega's die het leuk vinden om mee te bouwen aan ons bedrijf.

Wij zoeken medewerkers die:

  • Graag persoonlijk contact hebben met klanten
  • Affiniteit hebben met huisartsenzorg
  • Thuis zijn in Apple en Windows systemen
  • Zelfstandig en oplossingsgericht kunnen werken

Momenteel zijn wij op zoek naar een

Servicedesk medewerker

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze eindgebruikers, je vindt het leuk om deze te woord te staan en verder op weg te helpen. Hierbij denk je proactief mee hoe een probleem voorkomen kan worden en weet dit op eenvoudige manier over te brengen aan de eindgebruiker.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Afhandelen eerstelijns hulpvragen
  • Verzorgen van systeemdocumentatie
  • Onderhouden van de knowledgebase voor eindgebruikers
  • Beheren van Microsoft365 tenants
  • Beheren van de websites van onze klanten

Hiernaast bied je met regelmaat ondersteuning op locatie en richt je nieuwe werkplekken in.

Wij bieden:

  • 32 - 40 uur per week
  • Flexibele werktijden
  • Werklocatie op ons kantoor in Renkum
  • Deels thuiswerken mogelijk
  • Een passend salaris afhankelijk van kennis en ervaring

Wij vragen:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Rijbewijs B
  • Passie voor ICT
Systeembeheerder

Je beheert zelfstandig de (zorg)netwerken en systemen bij klanten, staat deze te woord en denkt pro-actief met hun mee. Je geeft zowel telefonisch als op locatie ondersteuning en zorgt ervoor dat de systemen altijd up-to-date zijn.

Je bent geen onbekende in de wereld van netwerken, internet, routers en firewalls. 
Tegelijkertijd  draai je je hand er ook niet voor om medische apparatuur als ECG-, ABPM- en spirometers te installeren en te ondersteunen.

Wij bieden:

  • 32 - 40 uur per week
  • Flexibele werktijden
  • Werklocatie op ons kantoor in Renkum
  • Deels thuiswerken mogelijk
  • Een passend salaris afhankelijk van kennis en ervaring

Wij vragen:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Rijbewijs B
  • Passie voor ICT

Het is een prĂ© wanneer je bekend met de gangbare Huisartsen Informatie Systemen zoals bijvoorbeeld Promedico, OmniHis en Medicom.

ICT medewerker BBL / zij-instromer

Wij hebben plaats voor een enthousiaste ict medewerker die graag in contact staat met de eindgebruikers en buiten de gebaande paden durft te gaan.
Wij zijn gespecialiseerd in Apple, Linux en online oplossingen.

Ben je nieuwsgierig, zelfstandig, oplossingsgericht, enigszins Apple-minded en heb je een positieve mindset dan kun je bij ons terecht als aankomend ict-medewerker/systeembeheerder.

Je gaat bij ons meewerken aan het beheer van de (zorg)netwerken van onze klanten, staat deze te woord en helpt bij vragen en problemen.
Hiernaast beheer je onder andere Microsoft365 omgevingen, richt je nieuwe systemen in en verzorg je documentatie.
De werkzaamheden vinden plaats op ons kantoor in Renkum en op locatie bij klanten.
 

 

 



 

Back to top